Najnowsze artykuły

5 książek o copywritingu, które musi znać KAŻDY
Nie ma co owijać w bawełnę – wiedzę trzeba poszerzać, a jednym z najlepszych na to sposobów jest czytanie mądrych książek. Poniżej prezentuję Wam listę 5 bardzo mądrych książek na temat pisania. Polecam te książki szczególnie: copywriterom i aspirującym copywriterom (wiadomo), właścicielom małych biznesów, którzy chcą lub muszą większość rzeczy robić samemu, menedżerom mediów społecznościowych,…

MIESIĄC treści na media społecznościowe w JEDEN DZIEŃ? 6 sposobów
Zastanawiasz się, jak z wyprzedzeniem przygotować treści na wszystkie swoje kanały mediów społecznościowych? To świetnie! Grupowe przygotowywanie postów jest jednym z najskuteczniejszych sposobów usprawnienia internetowego marketingu małej (i dużej) firmy. Zaoszczędzisz czas, energię, będziesz generował posty szybciej – i wypracujesz bardziej strategiczne podejście! Zastanawiasz się, jak możesz grupować treści do swoich mediów społecznościowych? Jeśli tak…

Model CREATE a zachowanie klienta
W tym poście przedstawię Wam jeden z moich ulubionych, aczkolwiek mało znanych modeli czyli CREATE. Psychologia biznesu (a ostatnio także nowa dziedzina specjalizacji – UX) dostarcza nam mnóstwo wskazówek co do tego, jakie elementy wpływają na zachowanie – na przykład na zachowanie klienta. Czas zacząć je wykorzystywać. Czym jest model CREATE? To model rozumowania, czyli…

Lejek sprzedażowy – narzędzie, które musisz znać
Jeżeli miałabym stworzyć top hitów marketingu, o których powinien mieć pojęcie każdy, kto zabiera się za sprzedaż lub promocję – lejek sprzedażowy byłby gdzieś na samym szczycie. Dlatego naprawdę musisz poznać to zagadnienie. Pssst… Ten temat omówiłam też w odcinku na YouTube. Jeżeli wolisz słuchać i oglądać – zapraszam! Co to jest lejek sprzedażowy? „Lejek”…

Elastyczność cenowa popytu – jak zmiana ceny wpływa na sprzedaż?
Boisz się podnieść ceny ze względu na możliwość utraty klientów? Elastyczność cenowa popytu mówi o tym, jak zmieni się popyt (liczba sprzedaży), gdy zmienimy cenę. Dowiedz się od jakich czynników zależy elastyczność cenowa popytu Twoich produktów. Dzięki temu będziesz mógł: lepiej zaplanować strategię cenową, planować promocje, świadomie obniżać i podnosić ceny, konkurować innymi czynnikami,…

Dlaczego klienci porzucają koszyk w sklepie internetowym?
Klienci porzucają nawet dwa na trzy koszyki w sklepach internetowych. Jaka jest przyczyna tego zjawiska? Dlaczego klienci porzucają koszyk w Twoim sklepie internetowym? Czym jest porzucony koszyk? Zwykle, tylko jeden na trzy koszyki utworzone w sklepie internetowym jest opłacany od razu. Co się dzieje z pozostałymi? Część z nich jest opuszczana chwilowo, na czas namysłu…