5 książek o copywritingu, które musi znać KAŻDY
| |

5 książek o copywritingu, które musi znać KAŻDY

Nie ma co owijać w bawełnę – wiedzę trzeba poszerzać, a jednym z najlepszych na to sposobów jest czytanie mądrych książek. Poniżej prezentuję Wam listę 5 bardzo mądrych książek na temat pisania. Polecam te książki szczególnie: copywriterom i aspirującym copywriterom (wiadomo), właścicielom małych biznesów, którzy chcą lub muszą większość rzeczy robić samemu, menedżerom mediów społecznościowych,…

MIESIĄC treści na media społecznościowe w JEDEN DZIEŃ? 6 sposobów
| |

MIESIĄC treści na media społecznościowe w JEDEN DZIEŃ? 6 sposobów

Zastanawiasz się, jak z wyprzedzeniem przygotować treści na wszystkie swoje kanały mediów społecznościowych? To świetnie! Grupowe przygotowywanie postów jest jednym z najskuteczniejszych sposobów usprawnienia internetowego marketingu małej (i dużej) firmy. Zaoszczędzisz czas, energię, będziesz generował posty szybciej – i wypracujesz bardziej strategiczne podejście! Zastanawiasz się, jak możesz grupować treści do swoich mediów społecznościowych? Jeśli tak…

Model CREATE a zachowanie klienta

Model CREATE a zachowanie klienta

W tym poście przedstawię Wam jeden z moich ulubionych, aczkolwiek mało znanych modeli czyli CREATE. Psychologia biznesu (a ostatnio także nowa dziedzina specjalizacji – UX) dostarcza nam mnóstwo wskazówek co do tego, jakie elementy wpływają na zachowanie – na przykład na zachowanie klienta. Czas zacząć je wykorzystywać. Czym jest model CREATE? To model rozumowania, czyli…

Lejek sprzedażowy – narzędzie, które musisz znać

Lejek sprzedażowy – narzędzie, które musisz znać

Jeżeli miałabym stworzyć top hitów marketingu, o których powinien mieć pojęcie każdy, kto zabiera się za sprzedaż lub promocję – lejek sprzedażowy byłby gdzieś na samym szczycie. Dlatego naprawdę musisz poznać to zagadnienie. Pssst… Ten temat omówiłam też w odcinku na YouTube. Jeżeli wolisz słuchać i oglądać – zapraszam! Co to jest lejek sprzedażowy? „Lejek”…

Elastyczność cenowa popytu – jak zmiana ceny wpływa na sprzedaż?

Elastyczność cenowa popytu – jak zmiana ceny wpływa na sprzedaż?

Boisz się podnieść ceny ze względu na możliwość utraty klientów? Elastyczność cenowa popytu mówi o tym, jak zmieni się popyt (liczba sprzedaży), gdy zmienimy cenę.   Dowiedz się od jakich czynników zależy elastyczność cenowa popytu Twoich produktów. Dzięki temu będziesz mógł: lepiej zaplanować strategię cenową, planować promocje, świadomie obniżać i podnosić ceny, konkurować innymi czynnikami,…

Dlaczego klienci porzucają koszyk w sklepie internetowym?

Dlaczego klienci porzucają koszyk w sklepie internetowym?

Klienci porzucają nawet dwa na trzy koszyki w sklepach internetowych. Jaka jest przyczyna tego zjawiska? Dlaczego klienci porzucają koszyk w Twoim sklepie internetowym? Czym jest porzucony koszyk? Zwykle, tylko jeden na trzy koszyki utworzone w sklepie internetowym jest opłacany od razu. Co się dzieje z pozostałymi? Część z nich jest opuszczana chwilowo, na czas namysłu…

Ceny – ile zarabia copywriter? [Aktualizacja 2021]

Ceny – ile zarabia copywriter? [Aktualizacja 2021]

Ile tak naprawdę zarabia copywriter? Na jakie zarobki można liczyć w tej branży? Dowiedz się jaki poziom cen panuje w branży copywritingu. dotyczące ogólnego poziomu cen na rynku. Indywidualna sytuacja (np. doświadczenie, wykształcenie, prestiż) może wpłynąć na możliwość zawołania przez copywritera nawet kilkukrotnie wyższej stawki. Kim jest copywriter? Pierwotnie mianem copywritera określało się osobę, która…

Marketing mix 4P i 7P

Marketing mix 4P i 7P

Czym jest marketing mix? Jak wykorzystać kompozycję marketingową w swoim biznesie? Kojarzysz te sceny w amerykańskich filmach, w których rzesza poważnych biznesmenów lub wyjątkowo urodziwych businesswomen siedzi przy wielkim okrągłym stole i ustala strategię? Dzisiaj chcę Cię przekonać, że strategie marketingowe nie są zarezerwowane dla gigantów. Nawet jeśli masz małą firmę, samodzielnie świadczysz usługi lub…