książki o copywritingu
| |

5 książek o copywritingu, które musi znać KAŻDY

Nie ma co owijać w bawełnę – wiedzę trzeba poszerzać, a jednym z najlepszych na to sposobów jest czytanie mądrych książek.

Poniżej prezentuję Wam listę 5 bardzo mądrych książek na temat pisania.

Polecam te książki szczególnie:

  • copywriterom i aspirującym copywriterom (wiadomo),
  • właścicielom małych biznesów, którzy chcą lub muszą większość rzeczy robić samemu,
  • menedżerom mediów społecznościowych,
  • wszystkim tym, którzy od czasu do czasu muszą napisać coś, z przeznaczeniem publikacji w Internecie.

Gotowi? Zaczynamy!

Artur Jabłoński: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

książka o copywritingu

Pozycja obowiązkowa. To niepozorna, mała książka, wypełniona po brzegi konkretami.

Nie znajdziesz w niej lania wody i anegdotek zawartych w anegdotkach. Znajdziesz za to konkretne narzędzia, techniki, modele, sposoby na to, jak pisać lepiej – a przede wszystkim skuteczniej.

Propozycja idealna także dla początkujących, chcących się do wiedzieć co to jest copywriting (w praktyce).

Stephen King: Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika.

książka o copywritingu

W teorii książka ta jest kierowana do pisarzy i aspirujących autorów książek fabularnych.

No właśnie, w teorii, bo my przecież dobrze wiemy, że opowiadanie historii (storytelling) to też temat dla copywritera, czy content creatora.

Dlatego właśnie polecam Ci tę książkę mistrza horroru i rzemieślnika wciągających treści.

Chip & Dan Heath: Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

książka o copywritingu

No właśnie, dlaczego niektóre treści zostają w naszej głowie, a inne od razu z niej wylatują? 🤔

Niezwykle ciekawy punkt widzenia i lekki styl pisania, dzięki czemu książkę czyta się szybko i przyjemnie, a ciekawe informacje “same” wpadają nam do głowy!

Claude Hopkins: Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

książka o copywritingu

Claude Hopkins faktycznie był legendą copywritingu. Spokojnie można powiedzieć, że wyprzedzał swoje czasy – skrupulatnie śledził wyniki sowich reklam, a następnie porównywał ze sobą ich elementy. Analogowe testy A/B!

Wykorzystał analizę tych pomiarów do poprawy wyników swoich reklam, zwiększenia konwersji i efektywności kosztowej reklam swoich klientów.

Nie, jego wiedza się nie zdezaktualizowała. 😉

Ewa Szczepaniak: Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści które podbiją internet.

copywriting

Stawkę zamyka nam propozycja polskiej autorki, Ewy z Tekstowni.pl.

Jak sama pisze o książce – “Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje”. Ja się z tym zgadzam i dlatego z czystym sumieniem polecam. 🙂

Similar Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *